ADVANCED JOINT HEALTH TABLET


Pages

Monday

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET


ADAKAH ANDA INGIN KEKAL SIHAT DAN BEBAS BERGERAK?

Kesihatan sendi

Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Sakit sendi dan ketidakselesaan


Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas.


Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar.Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa yang akan datang. Sama ada anda mengidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.


JADI KAMI ADA BERITA BAIK UNTUK SEMUA!!


Anda boleh mengekalkan sendi-sendi yang kuat, fleksibel, dan mudah bergerak dengan ADVANCED JOINT HEALTH TABLET. 

Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%. 

Penggunaan: 
Ambil 2 biji tablet setiap hari dengan makanan.





BERMINAT DENGAN PRODUK ISTIMEWA INI???
SILA HUBUNGI SAYA DAN PASTINYA HARGA PUN ISTIMEWA UNTUK PELANGGAN SAYA
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Terima Kasih

No comments:

© Blog Ummi Alma | Template Designed By Blog Bingkisan Hati