TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Pages

Thursday

TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER

KULIT KU DAH LICIN!!!
~~TESTI DARI SAYA SENDIRI~~
As Salam untuk semua

memandangkan bulan ni SHAKLEE buat promosi SHAKLEE COLLAGEN POWDER BELI 6 FREE 1, jadi hari ni saya nak share testimoni saya sendiri yang mana saya dah guna SCP ni.

seriously, dulu muka saya teruk sangat-sangat, dengan jerawat, dengan mengerutunya, dengan berminyaknya, parut jerawat lg..huhuhu..sedih kut masa tu, malu pun ada sbb muka banyak jerawat. macam- macam produk dah saya sy, sampai saya g klinik kulit untuk rawat muka saya yang berjerawat ni.. Meh la usha muka saya yang dolu-dolu ni... hihihi...

ni pic tahun 2011, cer zoom pic ni..hihihi

ni pun pic tahun 2011 jugak, masa ni p makan angin kat hatyai..

ha..nampak dengan terang, jelas dan nyata kan kan kan???? ni pic masa hari aku kawen!! tahun 2012. lepas touch up pun muka masih nampak mengerutu..siap org tegur lagi muka ku mengerutu..huhuu..sedih tau..


ok dah2 membelek muka ku yang sensetip sangat2 pada masa dolu2..
sekarang meh intai muka ku selepas guna SCP
||
||
||
||
ta daaaaa!!!!


hokehhh..pic kiri tu sebelum guna SCP dan pic kanan tu selepas seminggu guna SCP. psttttttt..nk crita ckit, sebulan sblum guna SCP ni, en suami suruh g londonnnnnn utk rawat muka ku yang kritikal ni..makkkkkk!!!!! terkezut aku...g londonnn.. "klau abg sponsor sayang ok sj..kikikiki".. tp dlm hati ku ni, malu jgk sbb en suami dh cakap mcm tu..ha...sendiri mau ingat la..

lagiiiii..


raya ke dua tahun 2014 :) 
dan lagi!!!

ok dah2...nti ada yang termuntah nengok muka ku ini..hihii..

ini bukan cobaan hokey tp ni betul2..
sekarang xde dah mengerutu mcm dolu2...nak pegang muka sendiri pun dah best..licin je..

sape2 yang nak dapatkan SCP meh hubungi saya cepat. bulan ni beli 6 free 1 ye.. tapi kalau nak beli 1 pun boleh..
nak harga best hubungi saya ye..

BERMINAT DENGAN PRODUK ISTIMEWA INI???
SILA HUBUNGI SAYA DAN PASTINYA HARGA PUN ISTIMEWA UNTUK PELANGGAN SAYA
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Terima Kasih

No comments:

© Blog Ummi Alma | Template Designed By Blog Bingkisan Hati